torsdag den 15. november 2012

Liebster Blog Award!

For jer der ikke lige ved hvad Liebster Blog Award er, så er det for upcomming og mindre ukendte bloggere. Helt præcist bloggere med under 200 læsere. Det er en helt vildt hyggeligt og sjov måde at sprede rygtet om mindre bloggere!

Når du modtagere en nomination, skal du først skrive 11 random facts om dig selv, for derefter at svare på 11 spørgsmål fra den person, der har nomineret dig. Derefter nominerer du 11 andre blogs, og stiller dem 11 spørgsmål - det er ikke tilladt at nominerer den blog, der har nomineret dig.


Først og fremmest er det her min første blog award, og tusind tak til Kathrine Ottander for nomineringen. Synes det er utrolig hyggeligt og sjovt ;-)


11 Random Facts om mig: 
  1. Jeg er dårlig til at cykel!
  2. Jeg har en kærlighed for musik spillet på en pladespiller
  3. Jeg elsker karamelsnørebånd, men de skal spises på en helt bestemt måde: Jeg bliver ved med at binde knuder på dem, indtil man ikke kan mere, og så skal det HELE ind i munden på én gang 
  4. Jeg siger mange mærkelige lyde!
  5. Jeg elsker at fryse yoghurt ned og spise det som is
  6. Jeg har vidst en "kage-i-hovedet" humor (som min kæreste siger), og elsker at se AFHV
  7. Jeg elsker bland-selv-slik, og det skal selvfølgelig også spises på en helt bestemt måde: Når jeg har købt det (hvilket sker tit), så tager jeg et styk af gangen, og skærer det i små stykker, og spiser dem som bidder - det er mærkeligt, men det gjorde mor da vi var små, og jeg er aldrig vokset fra det! 
  8. Jeg kan ikke klare lyden af vat, der bliver revet fra hinanden 
  9. Jeg SKAL sove kl 22.00 hver dag 
  10. Jeg er fjollet med Björk (måske lidt for meget engang imellem?...) 
  11. Jeg elsker farver
11 Spørgsmål til mig: 

  1. Hvornår begyndte du at blogge? Og hvorfor?
    Jamen det er faktisk ikke så lang tid siden, engang i april tror jeg sådan rigtig, jeg greb fat i bloggen. Og som den mest kedelige grund, så blev jeg opfordret. Tanken havde aldrig strejfet mig før, men jeg er helt fjollet med det, synes det er så hyggeligt!
  2. Hvad kan du lide ved at blogge?
    Hele universet! Jeg synes det er så hyggeligt at gøre, og jeg elsker at dele mine oplevelser og opfattelser af alting.
  3. Hvordan vil du beskrive din blog ud fra 3 ord?
    Farverig - bevægelig - ...mig
  4. Har du haft andre blogs end denne?
    Nope..
  5. Nævn tre af dine yndlingsbloggere.
    Uha den er svær! det tror jeg faktisk ikke jeg kan - hmm men hvis jeg skulle, og det skal jeg jo, så må det være:
    http://stylespelledbackwards.wordpress.com/
    http://www.sortegrisen.dk/
    http://www.idoart.dk/
  6. Hvorfor er de dine yndlingsbloggere?
    Jamen jamen! Den første blogs stil kan jeg til tider virkelig godt lide, synes hun kan have nogle sjove sammensætninger nogle gange, som jeg rigtig godt kan lide. Med den anden blog er det nok lidt det samme, udover nogle humørlige sammensætninger, er de helt vildt dygtige til at tage billeder! Den sidste er nok mere betragtet som en hjemmeside, men det er en helt masse bloggere, der er gået sammen, og skriver om kunst, og jeg er pjattet med det! tjekker det hele tiden, og synes virkelig de formår at bringe undergrundskunst frem i lyset!
  7. Hvordan ville du have det, hvis din blog blev slettet? 
    Det ville jeg da ikke have det så godt med :-D
  8. Hvad er dine største interesser?
    Jamen uden at det skal være hysterisk, så er min største interesse menneskerne omkring mig, og dem jeg holder af - det må det være, for det er hele tiden her, mine tanker befinder sig! Udover det så spiller jeg musik, og jeg elsker det! Ja og så er der jo mode og bloggen ;-)
  9. Hvilket billede er dit yndlings?
    Jeg går ud fra, at det spørgsmål er rettet mod et billede på min blog, og så må det være det her.
  10. Hvilken by er din yndlings?
    Uha indtil videre må min ynglings by være L.A. - som jeg faktisk snart laver et indlæg med, det har jeg lovet ;-)
  11. Hvad laver du til hverdag?
    Jeg går i skole, og bruger derfor meget af min tid på lektier og afleveringer! Derudover spiller jeg musik 3 dage om ugen og lidt til, og det er helt fantastisk, jeg elsker det! Bloggen og generelt interessen for mode tager også meget af min tid, og så selvfølgelig som nævnt folk jeg har kær.

    Blogs jeg har nomineret

    1.  Blackbird across the universe 
    2. stylespelledbackwards 
    3. I COME FROM THE MOON 
    4. Tilgiv mig den knækkede glorie 
    5. taghrid 
    6. lynnedslag  
    7. sort nuance 
    8. stilhed før storm

    Spørgsmål til mine nomineret
    1. Hvordan ser du selv din blog? 
    2. Hvorfor blogger du?
    3. Hvad bruger du din tid på? 
    4. Hvad gør at din blog skiller sig ud?
    5. Hvordan har du det med farver? 
    6. Hvad er kunst for dig? 
    7. Hvad er du øm overfor? 
    8. Hvad ville du gøre hvis du vandt i lotto? ;-) 
    9. Hvad ville du gøre hvis du var en mand i en uge?
    10. Nævn en ting du er stolt over
    11. Hvad er dine fremtidsudsigter?

       

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Faste læsere