mandag den 1. oktober 2012

Kiss me hard before you go summertime!






Bluse Vintage // Maxidress Object // sko All Stars // Tørklæde Vintage 

Puha hvor efteråret trænger sig på, og i takt med det får jeg mere og mere lyst til at iføre mig kæmpemængder af tøj for at holde varmen. Jeg er en ispind uden lige, og hele efteråret og vinteren propper jeg mig med te og chokolade - noget der fik sin opstart i dag. Da jeg cyklede hjem fra skole betragtede jeg lige denne solsikke, som står lidt længere nede af vejen - jeg har virkelig en kærlighed for solsikker, og har nydt denne hele sommeren - den er ligesom mig blevet mærket lidt af efteråret start, men selvom den har været udsat for meget regn og blæst, så står den der skam endnu. Så jeg besluttede mig lige for at tage nogle billeder af den - de gule og brune farver giver mig så meget energi.

3 kommentarer:

  1. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  2. Hej Janni! Du har en virkelig fed stil og jeg glæder mig til at se hvad du ellers finder på.
    -Kine
    http://thescreenisus.blogspot.com

    SvarSlet

Faste læsere